بازارهای معروف کیش
نوشته شده توسط : fnz.pni

 

بازارهای معروف کیش

 

بازار سارینا 1 کیش در زمینی به مساحت 5292 مترمربع در 10 طبقه شامل 1طبقه پارکینگ،1 طبقه نمایشگاهی،1طبقه خدماتی و 7 طبقه اداری در اراضی شرقی جزیره زیبای کیش، بلوارخیام، روبه روی هتل ارم ساخته شد.نزدیکی و مجاورت این مجتمع به مراکزخرید جزیره(مرکز تجاری کیش و پردیس 1 و 2) و هتل ارم و داریوش رستوران ها و چشم انداز رو به دریا از محاسن بزرگ این مجتمع برای مسافران تور کیش است که آن را از دیگر پروژه ها متمایز می کند.طراحی و دیزاین این مجتمع به سبک کلاسیک و با سنگهای حجاری و تراورتن آنتیک است.این مرکز خرید دارای امکاناتی در تور لحظه آخری کیش ازجمله برق اضطراری،اعلام حریق،آنتن مرکزی،برقگیر، دوربین مداربسته و درب های الکترونیکی،شبکه اینترنت پرسرعت،سیستم ارتینگ،4 دستگاه آسانسور،2 دستگاه پله برقی ویژه مسافران تور کیش و... است.

این مرکز با 218 واحد اداری و نمایشگاهی مقصد بسیاری از گردشگران تور کیش است که به جزیره زیبای کیش سفر کرده اند.

 

 

 

 

 

در تور کیش نوروز 95 از بازار پردیس 1 کیش خرید کنید.بازار بين المللي پرديس يك واقع در جزیره کیش، بين خيابان فردوسي وبلوار رازي درزميني به مساحت تقريبي 19854 مترمربع و  زيربناي حدود 12500متر مربع درسال 1370 با 228 واحدتجاري و اداري راه اندازي و فعاليت خود را آغاز نموده است.غرفه داران بازاربين المللي پرديس يك با حفظ شعارمشتري مداري كالاهاي مورد تقاضاي مشتريان تور کیش را با رعايت كامل حرمت خريداران عزيز به آنان در تور کیش ارائه مي نمايند.دربازارپرديس يك نمايندگي هاي معتبري وجوددارند كه با قيمت نازل اقلام خودرا ارائه مي نمايند .مطمئن باشيد كه از اين بازار و اجناسي كه در آنجا در تور کیش پيدا مي‌كنيد، راضي خواهيد بود و دست خالي از آن بيرون نخواهيد آمد. اجناسی كه در اين بازار به فروش مي‌رسد، قیمتهايي متوسط دارند و اغلب با کیفیت بالا هستند.
این بازار در مجاورت بازارچه فجر و بازار پردیس ۲ و در نزدیکی هتلهای پارمیس و داریوش و ارم قرار دارد. در تور کیش به اين بازار برويد و از خريد كردن و گشت و گذار در آن لذت ببريد.اقلام عمده قابل ارائه دربازاربين المللي پرديس يك عبارتند از :
انواع مختلف پوشاك , وسايل صوتي وتصويري , انواع تلفنهاي همراه وانواع كيف وكفش , انواع ساعت هاي معروف ومارك دار, مكمل هاي غذائي , سيستمهاي كامپيوتري , تعميرات موبايل و...

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: , مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,مراکز خرید خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: